22 mars 2010

Dålig sömn, bilkö, jobb och ännu mer scanning

Julbak

Där fick ni en kort sammanfattning av min dag. Här ser ni en glad mamma med söner mitt i julbaket 1992. Annars finns inte jättemånga kort på mig för jag är väl mest bakom kameran. Jag tänkte ta och scanna ett album om dagen och har kanske 5 kvar (men ska ju till Kalix i veckan) Räknar med att Åsorna kan få sin scanner när de varit hemma några dagar :o)

Onåd

Den här boken lyssnar jag nu på. Jag har bara hunnit till skiva 2 och än så länge handlar den om en gubbsjuk professor som ligger med både prostituerade och studenter. Just nu håller han på att få sig en näsbränna. Krister Henriksson läser och han gillar jag! Författaren J M  Coetzee fick Nobelpriset 2003  och verkar värd att lyssna på. Tack Eva på jobbet för att jag fått låna den!

Jag och Eva på Ibiza

Sån här bild skulle jag ALDRIG ta i dag då jag fattar att dessa djur inte har det särskilt bra och är säkert drogade. Ni ser min kusin Eva till höger med apan och jag är hon med lejonet. Kommer inte riktigt i håg vilket år men det är sommaren mellan 8:an och 9:an (men färgerna på fotot är ju fina)

I morgon kan man logga in på skatteverkets hemsida och se hur det går med årets deklaration. Känns som lotteri för en sådan som mig som inte har stenkoll. Förra året gick det så bra så jag har stora förväntningar även i år :o)

Ha en bra måndagskväll alla läsare, snart är det helg igen!

Inga kommentarer: