01 mars 2010

Ja, må hon leva ♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪...

DSCN1048 PB140116

P9260225

P2280025

Den 2 mars fyller min otroligt snygga, snälla, praktiska, tekniska, ordningsamma, glada svägerska 41 år. Tyvärr kommer de ju inte hem från Thailand förens den 29:e denna månad så fram till dess får hon vänta på uppvaktning så här med en liten bildrevy. På nästan alla kort jag hittar på Åsa står hon i profil och dessutom alltid samma sida. Hon har alltså koll på att höger sida är hennes bästa och man kan inte annat än att hålla med. Hade jag denna profil skulle jag vända den till så fort jag såg en kamera!

GRATTIS PÅ DIG ÅSA! Kalas när du kommer hem!?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Håller med, Åsa är ursnygg. Kvinnlig så det förslår.

Åsa E R sa...

Åh man tackar allra ödmjukast. Vilken bildkavalkad med lite olika frisyrer men alltid med höger sida mot kameran. Faktiskt inte medvetet, men jag kanske ska börja tänka på det :)

Stor kram på dig och tack för uppvaktningen här på din blogg. Ja, vi tar det IRL när vi ses :)