09 mars 2010

Arbetsrätt

I dag har jag varit hos Almega och lärt mig lite om arbetsrätt. Kan man aldrig få för mycket av. Ledningsgrupp hela eftermiddagen där jag frivilligt erbjöd mina sekreterartjänster (kände att det var min tur) Väl hemma i stan undrade den utflugen 193 cm stora sonen om jag inte kunde hjälpa honom med lite smågrejer. Skjuts med Se hela bildenpapper/förpackning/glas insamlig samt veckohandling på ICA Maxi. Klart jag ville, när annars vill ens stora barn träffa en? Man får liksom ta varenda tillfälle som bjuds :o)

Väl hemma ska jag nu lägga mig och läsa. De andra ser TV (idag SSK-Luleå) Jag har idag lyssnat klart på Hannibal, upptakten (inget jag rekommenderar) I pappersboks form läser jag nya Läckberg. Verkar lovande!

1 kommentar:

Lotta sa...

Även jag läser Läckbergs senaste. Har börjar och känner att jag gillar den för att sedan inte komma längre. mycket lite läsning är det för min del just nu. Tyvärr.

Kramkram