23 mars 2010

Stockholmsderby

Är det i dag (trots att jag brukar hävda att Södertälje är en egen stad och ingen förort, men AIK kommer från Solna och det är ju faktiskt också en egen kommun) men trots det ligger båda kommunerna i Stockholms län. Sassa Brassa Sportklubben!

SSK

Var på Almega på förmiddagen och lärde mig ytterligare lite arbetsrätt. Sushi med Geir till lunch och på em har lag lyssnat på samtal.

I kväll skall jag köra Axel (och Andreas) till Tumba för de ska provspela med Botkyrkas B-juniorer. Så är det när man spelat i en elitklubb hela livet, plötsligt slås man ut och får inte plats. Som tur är gäller det väldigt många så nu gäller det att hitta en annan klubb så man kan fortsätta med det man älskar allra mest.

I morgon bitti åker jag till Kalix och kommer hem lagom till fredagsmyset. För er som inte vet det ligger Kalix VÄLDIGT långt norrut :o)

File:Kalix Municipality in Norrbotten County.png

3 kommentarer:

Lotta sa...

Idag sitter vi på två stolar jag och sonen. Gnagare och Ssk-are som vi är....

Hoppas det går bra för Axel. Känns skönt att vi har ett år tills dess att vi ev. är där.

Kalix, hur åker du dit?

Anonym sa...

Kul med gamla fotoalbum. Du scannar ju riktigt effektivt. Ha det så bra i norrland, svärföräldrarnas hemtrakter. Makens kusiner bor där uppe hälsa om du träffar dom:)Bra mamma Axel har som ser till att hitta andra lag, det gillar jag!
Kram

Anonym sa...

Haha, jag var där och såg kära Sportklubben vinna. Finns inget bättre än befinna sig på bortamatch och gå hem med segern!!! Kram // Eva