02 mars 2010

Cupcakes

Ja, om man någonsin blev ägare till ett sådant här underbart vackert bakverk så skulle man väl inte äta upp det? Min kompis Helen (Isabells mamma) har en kusin (eller liknande) som skapar dessa cupcakes.

Dixie-May Cupcakes heter företaget och det finns på Fejjan (Facebook) och jag har självklart blivit ett fan.

                 Själv saknar jag konstnärlig gåva (tyvärr)

Efter jobbet var jag förbi IKEA, köpte en ny skrivbordstol till Axel och hittade äntligen ett fint skåp att gömma CD-skivor i. Köpte det dock inte då jag ville hem och mäta och diskutera saken med maken först. Sen middag, thaimat från Nois, yummi.

Flickorna är hos sin mamma tills fredag och Axel är hos sin pappa. Saknar honom lite men det är rätt skönt att slippa hämta på Scaniarinken vid 22 varje kväll (nyduschad och frusen) Sa att han inte får komma hem förens på torsdag för i morgon har han toksen match (slutar 22,20) och så länge orkar inte hans mamma vara vaken (och som lök på laxen skulle jag vara funktionär) Pratade med barnafadern och han köpte det. Tack för det!

I kväll ser jag Cougar town 22,00 (om jag är vaken!)

2 kommentarer:

isabell sa...

Det är min moster tessan! mammas syster med andra ord :D kram på dig

lotta sa...

Oerhört fina! Tyvärr är jag inte kreativ och inte heller ngn bakmamma. Tur att andra kan, så att man kan köpa :-)

Kram på dig du fantatsiska kvinna med den fantastiska maken.