25 mars 2010

Torsdag i Kalix

Vaknade 03 och kunde inte somna om. Sjukt. God frukost men jag höll mig nyttig (och lät bli våfflorna, våffeldagen till ära)

Jobbat.

Gjorde Kalix efter jobbet. Jag har suportat de lokala handlarna och inhandlat ny bh och underbyxor. Märket är Triums Goddess och allt är i svart förstås (men underbyxorna fanns bara i vitt på hemsidan) Självklart är de av den rejäla sorten (till makens förtret)

Everyday Goddess Audrey WHUEveryday Goddess Audrey Hipster

Min storasyster Gun sa en gång att hon köpt en Triumf bh, hon uttalade det så som motorcykelmärket med samma namn. Därför tänker jag alltid på Gunsan när jag hör underklädesmärket Triumf (som uttalas mer svenskt)

På hotellrummet har jag chattat med Magnus, sett vänner och har nu bara Expressen kvar innan jag ska slå ihop mina blå...

PS Det verkar inte bättre än att vi tar tredje raka i kväll :) Vi spöar Leksand i ett fullt Tempel! DS

1 kommentar:

Gun sa...

Tänk att det glömmer jag aldrig heller, så jag tänker på dig och Tok Åsa varje gång.
Trevlig helg
Kram