21 mars 2010

Scanning påbörjad!

Åsorna kommer ju hem om en vecka och jag som lånat deras scanner för att scanna alla kort på mina barn när dom var små har inte ens börjat!

I dag fick jag fingrarna ur ändan (man undrar var det uttrycket kommer i från, eller förresten, det kanske man inte vill veta)skanna0003               Liten söt Axel 3,5 år framför spisen på Källfjälletskanna0017 Här är han ungefär lika gammal och har “lånat” mammas mascara

skanna0021                          Lukas dansar på nyårsafton 1997skanna0035 Bröder i mormor och Uffes soffa i Ängelholm. De har nyss badat i iskallt hav (jag och mormodern hade polotröjor och jackor på oss)

skanna0025                                    Oskar på Källfjället

skanna0020                         Bröderna Kilström julafton 1997

Nu ger jag mig för idag, har många kort kvar att scanna men jag nu när jag har börjat går det nog undan :o)

En eftermiddag då vi ska se SSK spöa Rögle i årets första Kvalseriematch.

                                   Sassa Brassa!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Vad roligt med en scanner! Bilder har jag gott om. Har alltid tagit en massa många kort. Tyvärr har jag ingen scanner. Passa på innan de kommer hem vetja!

Pingvinfamiljen sa...

Men herrejösses vilka karameller! Att man inte åt upp dem?

Mamma sa...

Så himla söta. Kortet på dig och Eva. Det var Benidorm tror jag. Hur i allsin dag vågade man skicka så unga tjejer på semester själva??Men gick ju bra! Tack o lov
Kram