01 april 2010

Torsdag med fredagskänsla

Jobbat hemmifrån även i dag (till 13.00) Har hunnit massor. Är klar med 5 enheter av 7. Mer än jag hoppats på. Vid 13.30 begav jag mig till ICA Maxi tillsammans med alla andra Södertälje bor. Storhandling även på Bolaget, men där var ingen kö?! Axel i Nykvarn hos bästa vännen John. Flickorna hos sin mamma (kommer i morgon) Gör att jag och mannen är ensamma hemma. Han har i dag köpt kabel till våra fina nya högtalare. Nu ser allt stökigt ut men snart så kommer vi lyssna på Norah, Melody och Lasse högt så grannarna blir störda :o)

Bloggar från mannen dator, min säger att den har någon DNS server och Proxy server fel (kommer inte ut på nätet) Mannen har inte Livewriter därför blir detta inlägg lite fult.



Nu ska jag hjälpa mannen, lyssna på musik högt, äta hummer och ta ett glas vitt.

Glad påsk på er alla läsare!


1 kommentar:

Lotta sa...

Liwewriter ??? Oj, oj, oj, jag förstår ingenting
:-)

Ps, jag har aldrig ätit Hummer. Tänker på det varje gång jag läser att ni just äter Hummer.

Trevlig helg.