19 april 2010

En snabb måndag

Min dag har gått i raketfart. Sov dåligt (det var ju söndagsnatt) Jobba, spontanlunch med Lotta (KUL) Tog ett foto på henne men lämnade sedan mobilen på lagning (den tappar kontakten med simkortet allt som oftast) Fick en skitful Samsung från 80 talet som lånetelefon, kan f-n inte messa med den ens :o(  Men jag försöker ha distans och förstår att detta hamnar under rubriken i-landsproblem

Mer jobb. Pappa ringde (han bor i Lima) och kom och “våldgästade” Pappsingen och jag våldgästade i vår tur Åsa och fick god kycklingmiddag och mycket trevligt sällskap även om fru Åsa inte var hemma. De planerar för övrigt att att emigrera till Australien om 11 månader och de bygger nu hus i Thailand. Låter rörigt kanske men de har stenkoll på läget.

              Nu ska jag sova GOTT i natt! Hörs en annan dag...

1 kommentar:

Lotta sa...

De är bra roliga de där Åsorna :-)
Vad kul med Australien, då får man följa med dit via cyberrymden.

Förtsår inte riktigt hur du hinner med allt. Jag kom hem från min arbetsdag, ngt tidigare än vanligt. Ändå blev det liksom kväll plötsligen...

Nästa gång du är i Liljeholmens köpcentrum. Gå in på Benetton. Jösses, de hade så mycket fint. Höll hårt i plånboken gjorde jag. Hade dock lust att köpa halva butiken.