12 april 2010

En bra måndag

Lite lugn morgon, jobbade hemma ett par timmar då Axel hade en läkartid på morgonen. Han har nu 25 i BMI mot 31 när han började 2007, vet inte vem som är stoltast, han eller jag :0)

Väl på jobbet har jag b.la. haft 3 intervjuer. Dagen har gått hur fort som helst.P4120127 Hemma hade Lukas beställt Tacos (på en måndag!) Han åker till Thailand i morgon och blir borta 2 veckor och kom för att säga hejdå (och för att få hjälp att klippa sig) Söta, snälla Isabell var också med vilket gjorde mig så glad, så glad.

P4120130                       Lilla Axel (15 år på 16:onde) och 181 cmP4120129        Storebror Lukas som fyller 20 år om lite mindre än 2 veckor

P4120132

Lucke och Isabell hade med sig glass, den nedersta är en favorit för mina “småkillar”. Smakade barnglass blir mitt omdöme. Jordgubbspuckstång med lite strössel i. P4120131 Här ser ni vackra blommor som mamma och Lennart hade med sig i går och en snygg make. Tyvärr är fotografen usel men jag älskar allt jag ser i denna bild och därför får den bli publicerad.

Ha en bra måndag och vecka alla läsarna mina (över 300 i veckan nu!)

Inga kommentarer: