05 april 2010

Vad vi gjorde av vår lördag (kväll)

Vi åkte till Fredrik och Linda och drack goda pärondrinkar och åt (alldeles för mycket) nachos. Linda hade gjort en egen salsa och guacemol som inte gick av för hackor! Vi lämnade barnen hemma med kompisar och film och fick en “vuxenkväll”. Tack Linda för att du puschade mig att gå, det var skitkul och Hoffmaestro & Chraa var över förväntan bra, vilket ös!

P4040091                          Linda med vännen Anna

P4040088                         Magnus och barndomsvännen ChristerP4040094 När vi skulle gå till Torekällberget gick blixtlåset på mina boots sönder. Det har jag haft på känn länge men i dag gav den upp. Silvertejp fixar det mesta. Jag är glad att jag valde jeansen och inte den svarta klänningen jag strök och planerade att ha.

P4040090Fredrik, barndomsvän, fd sambo och granne till mannen. Han gillar inte hudfärgade BH:ar efter en skräckupplevelse i tonåren.

Vi var hemma 01,30 vilket är sent för mig. Nu  har vi påbörjat matlagningen, Åsorna och alla våra 5 barn kommer på middag (med lite tur även Isabell) Vi skall bjuda på Påskälgstek ;o)

2 kommentarer:

Linda F sa...

Tack för igår Marie, men det var nog Anna som fick oss på rätt spår. Jag skrattar högt åt silvertejpen, du är för sjukt rolig. Gillar människor som inte tar sig själva på för stort allvar. Man får så mycket roligare då. Ser framemot framtida bravader med er :)

Anonym sa...

Det är tydligen straffbart med hudfärgade underkläder (enligt maken) bra att hota med då det är dax för mansgöra typ rensa avlopp:)
Silvertejp var ngt nytt jag körde eltejp på mina, de matchade färgen på mina stövlar bättre än silvertejp. Hade dock kjol då.
kram