04 april 2010

Hemma på vår gata i stan

Är vi igen. Här kommer lite bilder tagna med kameran över påskdagarna.

I bland är man glad att inte vara man, typiskt manlig arbetsuppgift att tömma torrtoa...P4020057                    Lite frukt och grönt (och choklad) behöver man P4020055                                    Visst är det här vår!P4020059                            Brandalsund sett från GetryggenP4020061                                         Marie ♥ MagnusP4020068 Dessa vackra ägg målade tjejerna. Duken hittade vi i skåpet, kostade 6,95 på OBS för länge sedan. Gissar att Viola eller Carin köpte ut den för några år sedan.P4030071                                           Påsklunch

(OBS, jag brukar inte ställa fram kastrullerna på bordet men vattnet är inte påslaget ännu så vi har varit så sparsamma med diskvatten)P4030085                     Modiga Malin längtar till badsäsongenP4030084                        Coola Johanna längtar också till sommarenP4030075

Väl hemma har jag packat upp, kör en maskin tvätt och undrar vad jag ska göra av denna dagen.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hej vännen, jag är säker på att du hittar på något att göra:-) Själv mellanlandar jag hemma mellan matcherna. Ha en fortsatt skön påsk.

Maribella sa...

Satan vad Malin måste ha frysit om fötterna!!
Jag är så fruktansvärt avis på att du "blivit med stuga"! Min dröm!!

Stor påskkram

P.S, jag tror jag vet vad ni gör i em....sassa brassa eller?!?

Anonym sa...

Glad att "känna" dig Marie !
Din blogg är så fin liksom du & det dina.
många leenden & tankar får jag & jo jag tycker att vi är lite lika, kommer på det i det du skriver, som kastrullen på bordet & inser Gu vad jag måste vara petig !
men det är nog bra väljer att se det så iallafall :O)

Varma kramar lollo