05 april 2010

Söndagskväll

Bild0553

Vi har haft hemvändarna Åsorna här på middag. Alla våra 5 barn var också med. Inget gör en mamma så glad som att samla trupperna.

Tyvärr tog jag inga kort men snor från Åsornas i morgon tänkte jag ;o)

På bilden ser ni vad de hade med som present. De var ju lite imponerade över att jag pratade samma språk som Apotekarna på Koh Lanta och tänkte att jag minsann skulle fatta vad som denna låda innehöll. Tja, sådär kan man säga. Några tabletter som jag anar är Novalucol typ, tigerbalsam, en flaska flytande hostmedicin, sen någon peroxid och 2 andra flaskor med flytande vätskor. Tar med det ut till Getis på fredag och ämnar använda det så fort någon skadar sig :o)

Vi åt Älgstek och en exotiskt fruktsallad med maräng grädde. Vi skrattade massor och jag känner mig än lite lyckligare över min stora, glada, fina familj.

1 kommentar:

Maribella sa...

Såg mailet lite sent...ringer ev imorgon!
Jag träffade Å&Å på tåget igår. Skapligt bruna!