07 april 2010

Kristinehamn tur och retur

I dag har jag varit på vårt kontor i Värmland och jobbat. Tåget går från min lilla stad ända fram till Kristinehamn utan att man behöver byta en endaste gång. Vad det ser tråkigt ut nu innan det har börjat gro och blivit grönt.P4070098 Katrineholms station sett från min plats genom ett smutsgrått fönster. Kvonnan bredvid mig var i min ålder och satt och läste bibeln. Jag började läsa: Allt är bara bra, tack av Moa Herngren. Ruskigt bra och jag har nu bara 8 sidor kvar och höll på att missa gå av i Södertälje på hemresan. Nu måste jag kolla upp om den är självbiografisk.

P4070099

Anki och Maria, vi har just avslutat en telefonkonferens och jag beger mig av mot tåget. En riktigt bra dag som hade behövt vara några timmar längre.

P4070100

Nu skall jag läsa ut boken, duscha och gosa med mannen i soffan. Ha en bra onsdagskväll alla läsare!

Se hela bilden

2 kommentarer:

Lotta sa...

Vad glad jag blir över att du tycker om boken.

Riktigt bra är den, hualigen!

Gun sa...

Jag älskar nar jag får tag i en bok som biter sig fast så som du beskriver.
Isak ska döpas den 26/6, kommer ni? Sofi kanske inte har hunnit skicka ut inbjudningarna men men. Tänkta ta Junlbacken i april, ville du med dit?
kram