06 april 2010

Tisdag med måndagskänsla

Är ju inte fel! Trött i morse men tanken på ännu en 4 dagars arbetsvecka gjorde det lite lättare att hoppa upp ur (eller hur?)

Bilderna i dagens inlägg har jag snott rakt av från Pingvinfamiljen.IMG_9766         Min lillasyster Åsa och min karl Magnus, färgmatchar så fint

IMG_9767                 Lilla söta Axel och en trött Oskar i soffan

IMG_9768                Lukas är mellanbarn precis som sin mamma

MiddagHär har Åsa ritat när vi äter (vi skrattade så mycket att vi glömde bort att fota) Ni ser väl Oskars mustasch? Hon är duktig Åsa som kan både rita och tekniska program som man ritar i.

Jag körde en rövare och svängde förbi Däckbytarstället och se det funkade. På 10 minuter hade jag sommardäcken påsatta. Åkte sedan och tvättade bilen och när jag kom hem har jag dammsugit den. Mannen hade lagat middag redan, så lyxigt har jag det.

                            I kväll vill jag att SSK slår Leksand!

Se hela bilden

1 kommentar:

Lotta sa...

Tänk vad coolt att kunna rita sina inlägg. Hon är duktig.

Kram till dig