15 april 2010

Aprilväder

Har vi inte idag just men tanterna på jobbet säger att det ska bli SNÖ i morgon :o( Borde vara förbjudet, i alla fall en fredag. Så här skall ett normalt aprilväder se ut, väldigt varierande kan man säga. Vi hoppas att det blir den första bilden just denna april 2010.

Vill du veta mer om Aprilväder, klicka här.

En bra dag på jobbet och hemma. Axel tillbringar eftermiddagarna och kvällarna spelandes inlines (2 mål) Ett gäng grabbar tar sig med inlines och cykel till Fogdetorp och tillbringar massa timmar ute på en asfalts plan. Sånt gör en mamma glad.

I kväll ser mannen på hockey. Jag känner ingen som spelar och tämligen ointresserad. Får bläddra i nya Allt om mat och lägga mig tidigt, kunde inte somna i går förens mannen kommit hem och när han väl kom hem ville vi ju prata och gosa, tog någon timme till...

Föresten: Flyga drake var bra (inte som boken men...) och The good wife var superbra!

1 kommentar:

Lotta sa...

Blir ofta full i skratt när jag läser dina inlägg. Vi följer varandra bra tycker jag. Min son gör mig också glad. Han spelar landhockey med hockeygrabbarna på gården mest hela tiden. Jag gör som din make, jag kollar hcokeyn :-)