27 december 2009

Promenad

Efter att ha legat på latsidan hela julhelgen begav jag mig i dag ut på promenad i ett underbart vacker Södertälje i vinterskrud. Termo-overallen på, mössa och vantar likaså. Bild0477 Jag hade en liten baktanke och vandrade därför ner mot stadens kärna. Väl där handlade jag en kjol, en tröja och strumpor, strumpbyxor. Kollade på dessa grejer i går med ides inte prova och böka när familjen var med. Mycket nöjd med dagens inköp är jag.

Här ser ni Birkavägen i all sin prakt (inte Södertäljes finaste gata kanske…)Bild0476

Lukas & Co vann ju stort mot Tjeckerna i går. I kväll möter de Österrike samma tid. SSK vann mot Skellefteå. En bra hockeydag!

Annika blev ÄNTLIGEN utröstad från Robinson men då av någon dj-a anledning hålla hon kvar och får byta lag. Grr, jag som hade önskat att hon var helt ute ur programmet.

Nu ropar soffan och kvällstidningen på mig :o)

Inga kommentarer: