19 december 2009

Lilljul hos syster Gun

     2 av mina fina söner: Glad Axel och nästan lika glad OskarPC190214

Min guddotter Sofi och hennes Oskar och underbar Erik, i magen ligger Isak som kommer i februari.PC190217

     Guns äldsta dotter Cim med sina 3 barn, Albin, Ebba och LynnPC190220

                                 Guns yngsta AndréPC190221

  Emma är i Guns barnaskara nummer 4 och lika gammal som AxelPC190222

       Guns son Dennis med sonen Simon och flickvän SagaPC190218

Albin på Axels arm Oskar (193 cm lång) mamma, Magnus och pappaPC190223

                         Världens sötaste luciatågPC190231

        Mina barn är otroligt barnkära, här ser ni Oskar och AlbinPC190236

Väl hemma skottade pappa fram sin bil och fortsatte sin resa mot Norrköping. Så här snöigt och juligt har vi det utanför vår ytterdörr!!PC190242

Nu är vi ensamma hemma jag och mannen och njuter av varandra, snön och av lördagskvällen. I morgon skall vi köpa julgran!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Jösses vad många barn. En barnrik familj helt enkelt!

Anonym sa...

En alldeles underbar Italiensk famil, vill jag påstå. Gränslös kärlek till alla. Och inte helt ljudlös! Alla som känner den här stora familjen vet vad jag talar om.
Julkramar till er alla
Mamma, mormor och gammelmormor Karin