09 december 2009

Dagens inköp

COLOR: BLACK

En klänning från Esprit. Chockerande nog inte helsvart! Att bära på firmans årliga julfest i morgon samt julafton och möjligen nyår (vad vi nu gör då, vi har en liten dröm om att fira nyårsafton på Getis men vi vet inte hur det går med det)

En bra jobbdag. Hem via Skärholmen och ovanstående inköp direkt till Scaniarinken. Hem och skura badrum (mannen dammsög) Lukas kom på middag och hade med sig det pris han fick som matchens kämpe i lördags (en AXA kartong, innehållandes müsli, start, pasta i olika former, chokladkakemix och gud vet vad) Rart va?

Nu skall jag duscha och läsa (Alvtegen) I morgon kommer nog ett inlägg tidigare från kvällen. Jag han jag tänkt dela mitt liv med skall bo på hotell (Annelie fixade tokbilligt, TACK vännen!) Julfesten är på Skansen och att ta sig hem till våran stad sent på natten en torsdag går inte. Vi sover sonika på hotell och har tagit semester på fredag och ämnar att (förutom sovmorgon och hotellfrukost) julhandla på fredagen. Så i dag blir det som en torsdag och i morgon fredag :o) Me like!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Fn klänning, skulle passa mig som handsken.

Mannen i ditt liv har skvallrat om eran helg på hotell. Lyckliga du/ni.

Åsa E.R. sa...

Jag undrade just i början av inlägget varför det städades hemma hos er en ONSDAG men sen fick jag ju svaret :)

Anonym sa...

Stod och höll i den själv, men jag tog just en helsvart.
kram storesyster