06 december 2009

Aktiv dag

I går var jag hos frissan 09.00. Dumt egentligen för just lördagsmornarna älskar jag att vara hemma och “bara vara”(särskild de barnfria) Nåja, fixade utväxten och klippte typ en decimeter bak ( nu jämnlångt nästan) Blev nöjd. När jag kom hem fick jag axel och ryggmassage av mannen (hur bra kan man ha det?) Gick på stan innan matchen men handlade inget trots att jag borde (julklappar)

Matchen. . . Tror inte jag skriver så mycket mer än: VARFÖR KAN ALDRIG MARGINALERNA VARA PÅ VÅR SIDA?!

Efter matchen hamnade vi på O´Learys och drack pilsner med mannens arbetskamrater, trevligt!

I dag skall vi på kalas till Rönninge då Marias förstfödda Carl fyller år. Andra ljuset i staken är förstås tänd och bilen borde tvättas. Ett mer engagerat inlägg kommer i kväll!

Bild0459

Inga kommentarer: