29 december 2009

En kall dag

- 11 grader här i Södetälje nu. Just kanske den rätta dagen att resa till varmare breddgrader för Åsorna och Pontus.

Är det någon som undrat hur min man skulle se ut i en annan frisyr? Håll i er:

Bild0461Lite suddigt kanske? Detta kort tog jag med min mobil på julfesten vi var på. En medarbetare som går på cytostatika behandling och tappat håret bar denna på kvällen. När det sen blev varmt och började klia så tog hon på sig en sjal runt huvudet i stället och Magnus fick låna peruken. Jag vet inte säkert men jag tror jag tycker att han är snyggare i snaggat?

I kväll (läs natt) är det ju JVM match kl 24. Kan tänka mig att vara vaken och ta en tröttdag på jobbet då det vankas långledigt efter morgondagens arbetspass.  Men i ärlighetens namn tror jag inte att det går att hålla mina ögon öppna. Nåja, jag skall i alla fall försöka. Sassa brassa mandelmassa!

3 kommentarer:

Maribella sa...

Faktiskt likt Staffan Westerberg....

Maribella sa...

...men Peter tyckte mer att det var likt han i arkiv- X!!

Pingvinfamiljen sa...

Vi sassar och brassar och mandeslmassar härifrån Thailand. Just nu sitter vi på altanen och myser, nästan så vi skäms.

Åhh, va fin Magnus var i håret :