23 december 2009

Min dag i bilder

              Oskars 21-års tårta. Var lika god som den ser ut.PC230243

                               Adam, Eva och pappa KilisPC230249

     Sist kom mormor, det skiljer 30 cm (en linjal) i längd på dom tvåPC230250

                           Lilla söta Axel och barnafadernPC230246

När vi kom hem klädde vi granen (dammsugaren står framme in i de sista, då först dammsuger vi upp de allra sista (!) barren!PC230258

         Dessa vackra hemstöpta ljus har jag i tidig julklapp av BerithPC230259

   Och denna fina julgrupp av vår VD Dag (kom med blommogram i dag)PC230260

       Mannen och jag har just tjuvsmakat på sillen (lovley!) och skinkan.PC230262

Nu väntar jag på att Isabell ska titta förbi och på filmen (Love Actually). Sen natt och sen är det JULAFTON!

1 kommentar:

Lotta sa...

Vad skönt för er att ni är en normal familj som kan umgås trots skilsmässa, nya partners och bonusbarn. Ni är föredömliga tycker jag som inte lyckats lika bra. KramKram