20 december 2009

Fjärde advent och ännu mer snö!

          Denna fina lykta fick vi av Lukas och Isabell när vi gifte ossBild0473

Herre gud (som jag inte tror på) vad det är juligt ute. I dag har vi köpt julgran. Ingen ädel utan en vanlig (rödgran heter det väl?) Luktar mest av alla granar. Mullig (lite väl) men symetrisk och vacker. Julmat har vi också handlat en del. Lagt in sill (Magnus) och trillat köttbullar (tillsammans) Maria och Björn har varit här och fikat. Axel kom just hem och vände, nu gått till Kristin. Chattat med Lukas i dag som har det bra over there.

Jobb bara 2,5 dagar denna vecka och julafton på torsdag. Min förstfödde fyller 21 år på onsdag. Borde kännas som en kanonvecka men jag känner mig låg. Nåväl, det hinner väl vända!

Dagens bästa: Snön, jag älskar den!

Dagens sämsta: Min bil är genomisad och hela grillen (inkl. reg.plåt & uttag till motorvärmaren) är tjock av is.

1 kommentar:

Lotta sa...

Såklart vänder det. Inte sjutton ska du vara låg. Du är den mest positiva människa jag känner!
Snart kommer tomten, då vänder det ska du se.

Bamse kram till dig.