23 december 2009

Julfrimärken

Jag kommer här med en liten ursäkt eller kanske förklaring till er som fått julkort från mig/oss. Jag var INTE sen med julkorten i år. Annars kan man ju lätt tro det då de i år hade vanliga frimärken. Saken är bara den att jag prenumererar på frimärken och hade således väldigt många frimärken hemma och min ekonomiska sida sa då att man faktisk inte måste ha just julfrimärken. Om nu någon undrade :o)

I dag har jag varit hemma. Dammsugit och torkat golv. Snart skall jag på 21 års kalas och sen hem igen och tindra ensam med mannen. Malin och Johanna är hos sin mamma och kommer i morgon på dagen. Mina barn (de som är i landet) klär gran och tjuvsmakar skinkan hemma hos sin pappa och kommer till Kalle Anka i morgon.

Tycker nog att jag ligger i fas med alla måsten och tänker i kväll tindra, smaka skinka och se min favorit film (TV 3 kl 21.00) Love actually. Ett inlägg kommer senare under kvällen med kort på 21 åringen och julgranen!

Inga kommentarer: