07 december 2009

Familjen Anka skiljer sig mitt i adventsmyset, är världen ur led?

stormigt Här njuter Paul och Anna Anka av semestern utanför

Alla vi som skilt oss någon gång vet hur hemsk det är (oavsett vem som lämnar/lämnas) Tänk dig då vara en offentlig person och ha massa paparazzis utanför husknuten, telefonen ringandes hela tiden och se dig själv på löpet hela tiden?! Hualigen säger jag!

image001

Eller att det går runt “roliga” mejl om dig och mannen. Stackars, stackars Elin Woods. 2 mycket små barn och en karl som knullat runt med typ 5 olika kvinns. Hur hinner han? Vad tänkte han med? Hur stor sexualdrift kan man ha? Antagligen handlar det om något annat, kanske bekräftelsebehov men HERRE gud, karln måtte väl ha fått bekräftelse genom idrotten så det räcker!

Nu känner ju inte familjen Anka eller Woods. Inte heller har jag sett Svenska Hollywoodfruar eller ens golf på TV. Jag läser tidningar både IRL och på nätet så vem är jag att uttala mig?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Frågan är vad vi alla världen över har med hans otrohetsaffärer att göra?

Kramkram

Maribella sa...

Jag frågar mig hur vi övriga dödliga kan låta bli att ta del av affärer hit eller dit... Bara av att öppna aftonbladet.se får man ju veta mer än man behöver!

Men får jag ha en åsikt så: go Paul och Elin!!!