01 september 2009

Nu är det höst!

I alla fall räknas väl September till höstmånaderna. Jag brukar ha september som gräns då man äntligen får sätta på sig boots. Nu var det ju 26 grader varmt när jag åkte hem i dag så bootsen får vänta några dagar till.

En bra dag på jobbet. Ännu bättre hemma då min älskade förstfödde ville göra mig den äran att äta middag här (tyvärr anar jag att det var att han aldrig lyckas få en tvättid i sin tvättstuga och köttfärslimpan som drog mer än själva mamman men jag är lika glad för det) Här ser ni honom för nästan ett år sedan tillsammans med Frida.

IMG_1882

Körde Axel till rinken och hämtade upp mannen vid syd på samma körning. Ingen träning eller ens promenad i dag men det finns ju massor av dagar kvar i veckan :)

2 kommentarer:

Maribella sa...

Han är söt din Oskar!!

Lotta sa...

Många körningar blir det, må jag säga.

Idag vännen kan du ha dina älskade boots.

Hoppas din dag på jobbet blir lika bra som igår.
Kramkram