26 september 2009

Hösthelg

Länge sedan vi hade en barnfri helg och var hemma. I går kväll åt vi krabba, hummer och rökta räkor. Jag var vaken till midnatt typ (det kan man ju om man får sova till 06,45)! Mys och skratt i soffan, vi kollade på Skavand som bl.a. hade Schyffert och Anna Anka som gäster.

Bild0358I dag har vi varit på stan. Eller vi och vi. Vi började som vi och slutade med jag. Mannen fick brått hem för han hade hämtning 12,30. Stort grabbgäng har dragit till Bokö för herrmiddag (dygn) Jag har handlat en svart bh (framknäppt för första gången) en hudfärgad bh och underbyxa. En skarf (halva reapriset!) Ett par örhängen (just dom syns ju inte så bra på bilden) och en kofta som jag sett i ett tidningsreportage och ville ha. Det är som en volang där knapparna brukar sitta, lär vara figursmickrande stod det i reportaget. Den som lever få se hur det är med det.

Gick från stan och hem (är så bekväm av mig att jag inte ids ta reda på hur man köper bussbiljetter) Underbart väder. Nu skall jag lägga mig i soffan med kvällstidningen och slumra lite. LYXIGT!

Inga kommentarer: