23 september 2009

Gulli-Gullan, koko som en gök, jag bjuder dig två rum och kök.

I dag har Oskar fått ett förstahandskontrakt (Telgebostäder) för en 2:a på stan (Nygatan) Otroligt roligt. Nyrenoverad med stor balkong mot innergården. 2 minuter till centralen. Inflyttning 1a veckan i oktober!

Här till vänster ser ni min idag 193 långa 21 åriga son när han typ är 3 år. Och till höger som han såg ut för exakt ett år sedan (och idag)

Oskaruntitled

 

Kärleken har åkt till Aronsborg för 3 utbildningsdagar. Jag således ensam hemma med Axel (som dock är i Scaniarinken 4 timmar varje kväll) och städat, tvättar och trivs i min ensamhet (jag har ju valt den, ofrivillig ensamhet tror jag inte är lika angenäm) Promenerat har jag också hunnit, då jag tycker mig se att det gör gott för både kropp och själ.

Dagens tråkigaste: Att Lukas är sjuk och missar SSK:s elitseriepremiär i morgon (men säsongen är lång och han hinner få matchtid (hoppas)

Dagens bästa: Oskars lägenhet såklart!

Hejhopp på er alla, vi hörs vidare i morgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

OH vad roligt. Det blir väl jättebra för honom.
Men så synd om sjuklingarna. Särskilt Lukas då. Han har väl sett fram mot premiären.
Kram mamma