04 september 2009

Så var det fredag igen och här satt jag och deppa…

och tyckte allting verká meningslöst…

Men riktigt så illa är det ju inte. Trots att det blir till att jobba i morgon så infinner sig ingen större depression. På jobbet går allt fort. Var där 07,15 och vips var klockan 16,30 och jag hann inget. Dessutom åkte jag förbi en medarbetare på vägen hem och det tog tid att få igång det som skulle i gång. Hemma skulle det lagas mat och köra Axel till rinken. Match som jag väljer att inte se men väl hämta honom vid 23 (matchen slut 22,20) Var gjorde man om man inte hade denna ishockey att anpassa livet efter? Det har varit en del av mitt liv sedan 18 års ålder (då mannen)

Har just badat, noppat bryn och lagt ansiktsmask. Nu skall jag “spika” och läsa innan klockan blir 23

Möhippa i Krakow 144

Hittar ingen bild aktuell för dagen. Ni får en från min möhippa för ganska exakt 1 år sedan. Denna bild tagen på den restaurangen vi åt middag på en av kvällarna. Den noggranne ser att jag tjyvröker. Det har jag faktiskt slutat med sedan dess (en endaste gång på ett år typ och det i somras)

Här ser ni Gun, Åsa E, Eva, jag, Åsa,Ulla och Kamilla. Mamma fotar och gud så kul vi hade!

1 kommentar:

Åsa E R sa...

Ja shit vilken rolig resa! Nu räknar vi dagarna till vår Italien-resa. Fniss, god mat och mycket god dryck ska det bli