29 september 2009

Dålig förlorare, jag?

Ska fanimig inte gå på någon mer A-lags match (såvida inte jag har någon släkting på isen) HATAR att förlora. Det är ju mer ok att bli utklassade borta med 8-2 än att få torsk hemma när man har haft ledningen ända tills det är 45 sekunder kvar och sen förlora i förlängning. Grrr! Det enda roliga med matchen var att få se denna STORA affisch.

Hur kunde just jag få så vackra barn? Dock inte frisk än.

Bild0362 På morgonen var jag till doktorn. Dags för cellprov och koll hos Dr Carlman. Inte det roligaste som finns men jag går hellre dit än till tandläkaren. Det här gör i alla fall inte ont (såvida man inte skall byta spiral men det jag jag bara var 5:e år och inte i år)

APT på jobbet, gick bra, finns mycket att prata om i dessa influenstider.

Nu skall jag sova och i morgon vakna glad och pigg. Då vankas borta match i Flemingsberg :o) May the best team win! SSK!

1 kommentar:

Lotta sa...

1 poäng är väl alltid bättre än 0 poäng. Man får vara glad för det lilla :-)