25 september 2009

Så var det fredag i gen och här satt jag och deppa (NOT)

Löv

Jobbar hemma i dag. Ställde ingen klocka, vaknade av mig själv, pigg och fylld av energi 06.45. Underbart att få följa sin egen klocka. Dricker kaffe, pratar i telefon, skriver veckobrev ensam hemma i ett rent hem. Det här kommer att bli en kanon helg av fler anledningar:

Lotta äter lunch hos mig i dag (vi hinner ju aldrig att träffas!)

Magnus kommer hem (och vi skall ha skaldjursmiddag i kväll)

Sol ute

Tjejkväll hos Kamilla i morgon (vi skall planera vår Italienresa)

Lön

-4,2 kg sedan vi kom hem från Samos (väger mig på fredagar)

Är fortfarande lite segerrusig från i går, alla mina barn mår bra just nu (lite halsfluss gills inte) Mycket mer kan man inte begära av livet!?

3 kommentarer:

Åsa E R sa...

Oj vilken lista över roliga saker!
Kul att ses imorgon!
Kram

lotta sa...

Jag tänkte tanken i bilen på väg tillbaks till jobbet, att det vara många kilo mindre på Marie KJ. Vad duktig du är!

Maribella sa...

Ha en jättehärlig helg vännen!
Jag är sååååå avundsjuk på att jag inte får vara med och planera resqan imorgon! *Buhuuuu*