27 september 2009

Italien planering

Min svägerska Åsa och min lillasyster Åsa kom först till mig innan vi gick till KamillaP9260225

         Min otroligt snygga storasyster Gun kom just när vi skulle gåP9260227

Ulla som jag varit kompis med sedan 1988 bor i huset bredvid KamillaP9260226

            Och värdinnan her self. Henne har jag känt sedan 1986P9260228

Jag tog alla kort när jag kom så Eva som kom lite senare glömdes bort att fotas men jag får plåta henne en gång extra under vår resa!

Så här är det: Dessa underbara människor kidnappade mig på möhippa till Krakow för ungefär ett år sedan. Vi hade SKITKUL och beslöt att det här gör vi till en årlig tradition. Dock blir det ju jobbigt både ekonomiskt och emotionellt om någon måste gifta sig varje år så vi kommer att åka på tjej/tant/husmors semester varje år. Lättare sagt än gjort tänker ni? Mycket snack och liten verkstad. Nej, då. Inte om Åsorna är inblandade för där är det mycket verkstad. Vi fick massa olika alternativ på resmål och helger. Alla fick önska och det blev Milano (Bergamo) Nu skall vi bo i ett mindre samhälle vid Comosjön och åka pendeltåg till Milano de dagar vi vill in dit. Helgen om 2 veckor åker vi.

Vi fick underbart god mat (som alltid hos Rubinos) och lika gott vin. Tack mina fantastisk vänner för en kul kväll!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för komplimangen! Ja visst var det god mat och GI, love it!
Ja Åsorna är klippor att luta sig mot i resvärlden. Känner mig helt trygg i det!
kram från din snygga syrra

Maribella sa...

Ni är otroligt snygga allihop!!
Jag är så avis på att jag inte får följa med! Hoppas ni får det riktigt riktigt kul!!

Kram

Anonym sa...

Ja, vem är inte avis efter att varit med till Krakow och flamsat en hel helg. Hoppas ni får lita kul denna gång.
Kram mamma

Anonym sa...

Dessutom är jag mamma till dessa skönheter. Gun Marie och Åsa. Svårslaget, eller hur?

Anonym sa...

Jo nu är jag säker !
Det är som jag alltid har trott jag sadlar om & blir lesbisk <3
hm i nästa andetag inser jag att alla ni vackra är upptagna...

Kramar Lollo