18 september 2009

Man lär så länge man lever

Denna vecka har jag lärt mig 2 viktiga saker:

1. Tigrar är INTE randiga under pälsen (utan hudfärgade)

2. T9 betyder Text on 9 keys (så enkelt!)

Jag har också gjort en quiz på fb: Vilken reklam är du? Helt ovetenskaplig kan man tro och svaret är:

Du är kavli bebisen! Du är glad, livlig, pigg o en aning snobbig. Du visar tydligt vad du vill o får lätt din vilja igenom. Men låt det inte gå över huvet o bli bortskämd.

Så om jag börjar jag bli bortskämd, låt mig veta det!

I kväll väntar Hockey monkey (inte min favorit affär och ändå får dom så mycket pengar av mig) körning till och från rinken, egen träning samt middag (hängmörad biff) I morgon åker vi till Getryggen och sover kvar en natt.

Hörs senare i kväll eller möjligen i morgon!

1 kommentar:

Maribella sa...

Hur var biffen??
Vad är fb?

Ha en skön helg!

Kram