05 september 2009

Grattis Åsa

Min lillasysters fru Åsa har fått ett nytt kanonjobb. Stort grattis till dig!
Här ser ni henne på stranden på Getryggen. Jag är ju inte till min fördel på denna bild men det bjuder jag på. Åsa har ju schysta meloner ser det ut som :0) men jag bloggar från Magnus dator och han hade inte så mycket bilder på den.
Klockan ringde 06.30 och jag åkte och jobbade (svarade) 08-14. Hade gett mig fan på att klara 100 samtal men jag fick ge upp. 90 hann jag, hade massa samtal där personen som ringer skall ta upp flera personers sjukdomshistoria + ett krångligt ambulansärende. Nåja, dagen var bra ändå, mindre köer än lördagarna bakåt några veckor.

Hem via blomsteraffären. Skall på middag till svägerskan Maria i kväll. Köpte en blomma till henne och en varsin till Malin och Johannas fönster.

Nytt inlägg i natt eller morgon fm, ha en riktigt bra lördag alla!

3 kommentarer:

Melon-Åsa sa...

Hej Marie!
Tack för gratulationen! Är verkligen jätteglad för detta och vi har nyss druckit upp den skvätt Moët som blev kvar från igår för att fira lite till.

Jo en helt annan sak. Vi måste tipsa dig om artist som vi tror att du kommer gilla. Kolla upp Melody Gardot på Spotify. Skön bakgrundsmusik till mysiga middagar.

Kram

Lotta sa...

Vännen, ha en trevlig söndag och njut av att slippa ta 90 samtal. Kul för Melon Åsa :-))

Anonym sa...

Hur tänkte du nu? Att jag inte hade fler bilder på melonen eller? Vore ju synnerligen konstigt i sådant fall :)
//Din man