11 juni 2009

Vår bröllopsresa

               P9170056

Var ju ett tag sedan. Men jag har just laddat ner Live writer i vår hemdator och vi har massor av fler bilder i denna dator än i min laptop. Dessutom ser layouten lite annorlunda så jag gör ett inlägg med en bild och ser hur det blir.

Bra dag på jobbet. Hem via MQ rean i Skärholmen, hittade ingen men slank in på Esperit och handlade en t-shirt (svart, hur många kan man behöva som mannen brukar säga) samt en otroligt fin jeansjacka i en tokfin blå nyans.

Håller på att städa nu men fastnade en stund här framför. Just ja. Axel ringde i dag. Det stora sällskap han reser med tänkte åka (flyga) till något annat ställe i Thailand i några dagar och han undrade om han fick följa. Har man något val?

Åter till städningen...

PS Skatteåterbäringen har kommit! Jag känner mig jätterik :o) DS

1 kommentar:

Lotta sa...

Black Jack heter filmen.

Trevlig helg (från någon som inte fått skatteåterbäringn ännu)