06 juni 2009

Nästa student = Matilda

P6050260

Matilda som liten och stolt lillebror William bredvid.

P6050261

Liten blir stor och mycket vacker! Stolt mamma Kamilla bredvid (lika vacker hon!)

En skön ledig dag för mig. Magnus jobbade och jag låg hemma på soffan och läste bok. Var på stan och handlade lite inför Axels Thailandsresa (solkräm, tandkräm, rakgrejer, deo) Sen åkte jag och Axel till Lena och Mats jobb för att prata semester-ekonomi och annan reseplanering.

Stor studentmottagning hos Rubinos, alla mina söner var med. Vi var kvar till 02.30! Eva och Görson som sov hos oss kom hem 04.30!

I dag har Magnus fotbollsdag. Först egen match med gamla barndomsvänner sen Sverige matchen på TV. Jag skall vara ensam hemma (jag tycker ju om det mycket) Kanske hyr jag en film, eller så börjar jag på nya boken (Fallen av Joyce Carol Oates, en av mina favorit författare)

Hörs senare!

Inga kommentarer: