15 juni 2009

Lupiner

Bild0158

Är också en fin blomma (bäst gör den sig utomhus eftersom den skräpar så förbenat när den kommer i vas) Denna bild tog jag under min “gåutochgåtillsdublivitsnäll” promenad

En bra jobbdag. Väl hemma fick jag SPUNK efter att barnen varit hemma utan vuxen en dag. Bytte om till regnställ och gick en lååång promenad. Tror nog jag blev lite snällare av det. Magnus hade kommit hem innan jag promenerat klart och röjt samt lagat mat. Hade fått både Amelia och Tara men är åter på jobbet för att ha lönesamtal med en sen kvällarbetare. Vad lätt chefer som inte har skiftarbetandes personal måste ha det?!

Hemma (senast om en timme hoppas jag ) väntar Magnus (som äntligen är på bättringsvägen!) som lovat koka kaffe eller te samt det allra, allra sista avsnittet av Cityakuten.

Hej hopp, denna vecka är en 4 dagars vecka, nu bara 3 kvar!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Kan meddela att jag hade behövt ta en låång promenad jag också, då jag lidit av spunk på en tio gradig skala hela dagen....

Anonym sa...

Himmel vad skönt att läsa idag, kan du ens bli arg ???
Trode inte det faktist, du verkar ha en Ängels tålamod !

kramar Lollo