03 juni 2009

Trötter

Har fasiken inte hunnit skriva sedan i går. Var på 38 års kalas men tog inte ett foto med vare sig kamera eller mobil (skäms på mig) Trevligt var det i alla fall. Av oss fick hon en ljusblå Lexington pyjamas, den tror jag hon gillade (fast den var stor i storleken) Alla åt pizza och drack öl och vin utan jag som åt vitkål och drack Cola Zero (hör ni den martyriska tonen i meningen) Är man fet ska man lida. Har tuggat mig till varenda valk så jag har ingen annan att skylla.

Jag är helt plötsligt 2 mornar på raken jättetrött när klockan ringer. Jag som alltid vaknar före klockan oavsett när den förväntas ringa. Jaja, kanske mer normalt det?

Tokmycket på jobbet. Önskar att alla lönesamtal var slut men det tar 2 veckor till. I morgon och fredag skall jag dock vara ledig. Lucke tar studenten i morgon. Lite av ett ödets ironi måste man säga att det är då det varit sol och varmt sedan påsk men nu skitkallt och regn (just nu sol men det övergår i regn tills i morgon hotar dom med)

Eftersom det blir kalas i morgon då det är städdag har det städats i kväll. Trött, trött (igen) men i morgon är det sovmorgon!

Bild från skolans hemsida. I morgon lovas många bilder.

1 kommentar:

Lotta sa...

Hoppas att du inte fryser ihjäl under utspringet, klänningen skall väl bäras kan jag tänka. Jösses så kallt det är. Hoppas att ni slipper regn.
Ha en riktigt bra dag.