23 juni 2009

Nu har sommaren kommit

Känns det som! Detta vackra träd (vad det nu är för sort) gick vi förbi i går kväll på vår kvällspromenad.

Bild0178 Setat i telefonen mest hela dagen. Säkert svarat på 50 frågor om fästingar. Ni som inte har så stor koll på just fästingar och dess sjukdomar kan ju klicka och läsa på om ni vill slippa stå i telefonkö 30 minuter eller så. Kan också lägga till att de flesta fästingar är helt friska.

Bild0179

Lukas kom och vi städade våra bilar på insidan. Vi är rätt lika han och jag. Det enda av barnen mina som delar mitt intresse för skor, hålla bilen ren och snygg samt kan hålla hårt i pengar (snål eller sparsam som låter lite bättre) Kyckling fajitas till middag och sen hamnade gossarna mina i detta läge.

I morgon skall jag sluta tidigare och på torsdag har jag blivit lovad sovmorgon. Skall inte börja jobbet förens 08.00 (har ju börjat 06.30 en längre period) Jag och mannen ämnar åka ut till Getis och sola, bada och umgås. Vi tänker fånga dagen (och vädret) fast det är mitt i veckan!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej vännen, vad otroligt roligt att barnen kommer förbis spontant till sin lilla mamma. Har funderat massor på hur det ska bli med Malin gällande just detta. Känns inte som att hon kommer ha tid att besöka sin lilla mamma. Fånga dagen, det gör ni rätt i. Kram till dig från mig