28 juni 2009

Ett glas ljummet Rieslingvin

Herre gud så kul vi hade. Åsa är i klass med Phoebe Buffay. Smelly cat, släng dig i väggen!

 

P6270341

Mamma tog denna bild på bänken nedan vår altan.

Mannen och jag är hemma i stan. Min förstfödda har kommit hem hel från Göteborg. Har vattnat blommor, tvättar både lakan och mig själv. Ska bädda rent och lägga i det underbart söta satinlakanen jag fick i present av mina päron och syskon med respektive (bild kommer nog på det)

Nu skall vi sätta oss i den lilla grupp vi har placerat i skuggan och dela på en kall öl och planera en eventuell middag, man har inte direkt matsug i denna värme. Kanske blir det en god sallad?

1 kommentar:

Lill-Åsa sa...

Jag ska nog lägga det här med transportplanering på hyllan och satsa på en sångkarriär istället. Vilken talang :)!