30 juni 2009

Pass och Värmlandsresa

imp_YmtjL0VW3Y0VQU0ps9Uu_jpg_jpg

I går visste att jag skulle jobba sent så jag valde därför att börja sent. När man som jag jobbat skift i nästan hela livet går över till att arbeta kontorstider får man riktigt svårt att få i hop vissa delar av livet. När i håen hinner alla kontorsråttor att gå till frissan, tandläkaren eller göra polisärenden. Har ju bytt efternamn för snart ett år sedan men inte skaffat nytt pass. Skall ju iofs inte ut och resa förens augusti men gillar ju att ha god framförhållning. Om det kan jag säga: Polisen skulle behöva en aktivare produktionschef, herre gud så oeffektivt de jobbar. Nu är det gjort och nu återstår 5 arbetsdagar tills det är klart.

Åkte via IKEA ich Rusta till jobbet (inköpsrunda till arbetsplatsen) På min arbetsbeskrivning finns en luddig rad där det står: Skapa trivsel på kontoret. Således inhandlades det 2 solstolar, vaxduk och duktyngder.

41527_jpg_299141img468

Åkte sedan till vårt kontor i Kristinehamn. En fantastisk sommarkväll i en sval bil i ett underbart sommar Sverige. Var hemma igen prick 01.00, sovit till 08,30 och håller nu på att göra mig klar för att åka till kontoret igen. I morgon åker jag till Kalix, men kanske ett inlägg kommer i kväll.

Inga kommentarer: