27 juni 2009

Spikmattepremiär



En underbar stund på stranden i går när "folket" just kommit, innan middagen. Våran kameras minneskort passar inte makens dator så därför har jag snott minneskortet från Guns kamera, därför är inte Gun med på bilderna men däremot jag. De som inte åt skaldjur fick kronärtskockor, jag åt båda :o) Min kväll slutade 22.00 då kunde jag inte hålla ögonen öppna, de andra satt uppe till 24 sägs det.


Så här ser min rygg ut efter 15 minuter på en spikmatta, kan väl inte tycka att det gav någon särskilt stor effekt. Kanske jag är en sådan som måste ge det några gånger? Lånat mammas nu på morgonen och tänkte att det skulle vara bra för min huvudvärk.


Denna bild mms:ade maken mig i natt tillsammans med några underbart romantiskta rader.
Nu frukost ute på altanen sedan väntar en dag på stranden, sill lunch och umgänge med systrar, mamma och under dagen även maken.

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag avundas dig vännen. Tänk vad härligt ni har det som umgås, du dina systrar samt din mor. Din mor måste vara lycklig över vad hon lyckats med. Tre fina döttrar som håller kontakten och umgås tillsammans med henne. Som det ska vara och som man själv vill att det ska bli.

Ge spikmattan några chanser.