27 februari 2009

TGIF

Bytte mall i går men har svårt att vänja mig så jag återgår till den jag hade från början. Vilken hopplös vanemässiska jag är.

Räknaren ser ut att vara ur funktion i dag då jag vet att jag borde ha en besökare i alla fall (jag själv) men står ännu noll (detta problem måste nog anses hamna under rubriken I-landsproblem)
Idag kommer Magnus och möter mig på jobbet. Vi skall upp och har hotellhelg i huvudstaden, här skall vi bo i en juniorsvit:
http://www.elite.se/sv/node/1503

I morgon skall vi nämligen på 40 årskalas i stan och att ta sig hem till Södertälje sent en lördag kostar ungefär lika mycket som en hotellnatt (och nu har vi bokat något sånt där "bo 2 nätter betala för en" erbjudande)
I kväll skall vi dricka en flaska gula änkan och äta gott, i morgon gå på stan och förhoppningsvis hitta och köpa en "fantastisk snygg, fint märke med underbar passform" feststass till mig. Helst i st 38 (fast jag behöver nog egentligen 42, men man kan ju ha tur att hitta en felmärkt) Helst skall den vara billig också då jag inte unnar mig dyra kläder när jag är den viktklassen jag nu är i. I min garderob finns så mycket kläder i storlek 38 - 42. Kläderna i 42 är ofta från H&M (billiga) medans de i mindre storlek är dyrare i "fina" märken. Tyvärr har jag ju nu en längre tid inte kommit i mina mindre kläder men jag vägrar ge upp!

Har uppkoppling på hotellet och datorn med mig, så vi hörs under helgen.

Hejhopp

4 kommentarer:

Maribella sa...

Ha en bra helg och hälsa Åsa(orna)!
Hoppas det känns ok med tanke på morfar!
Kram

Anonym sa...

Hej Marie,

Kan det ha blivit något fel på räknaren när du bytte mall?

Jösses så mysig eran helg låter. Vi ska slå till med en flaska finvin och lite räkor ikväll. Klockan åtta blir det nog "Så ska det låta"

Ses imorgon!

Anonym sa...

Precis som Lill-Åsa skriver så fungerar inte räknaren för att du bytt mellan mallar. Jag kan hjälpa dig om du vill få ordning på den igen. Säg bara till!
Kram och vi ses imorgon!
Åsa

Anonym sa...

Hej vännen, ni är så duktiga på att vårda kärleken du och mannen. Njut och ha det trevligt i helgen. Hälsa födelsedagsbarnet.
Kramkram // Lotta