07 februari 2009

Dagens fynd




En tunnt stickad Esprit klänning och en tröja i samma märke samt en t-shirt bra. Chockerande nog allt i svart sa Malin (ironiskt) Ungen såg inte att texten på tröjan gick i grått ;o) Klänning som jag egentligen aldrig använder tänker ni som känner mig. Ja, faktiskt och har jag den på mig nu. Blev lite inspirerad av Monika på jobbet som hade en stickad klänning häromdagen. Skönt, som att gå i mjukisoverall! Den hade kostat 799:- och blev min för ynka 299:-, tröjan var lika mycket rabatterad den. Bh hatar jag att köpa, värre än jeans, man får ju prova 100 innan man hittar en som sitter bra, 3 behövdes det i dag. Jag vill ha en kupa utan söm, lite vadd (så inte bröstvårtorna syns igenom om (när) man fryser, ganska breda band, inte för att jag har tunga bröst utan för att jag är fet (tunna skär in i fettet) När man hittar en som passar in på allt detta är det ju bra om den sitter bra OCH skönt. Puh.

Axel ämnar sova hos John i kväll och jag skall till mamma på middag med mina systrar och Åsa. Johanna åker till Amanda, återstår Maken och Malin hemma. Vi hade planerat Bouf Borgogne men spar den till i morgon. Gissar att kvällen inte blir så sen då både Åsor och jag är av den kvällströtta arten.

Hej på ett tag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klänningen är jätte fin!