01 februari 2009

10248 steg

...är rundan Viksberg-Isbjörnsvägen-Mälarbadet och hem. Dvs 500 mindre än rundan som går genom skogen till bommen-gamla Stockholmsvägen-ICA supermarket och hem. Kärleken hänkade, vi hade hoppats på sol men fick nöja oss med behaglig temperatur och vindstilla.

Hemma med rosor på kinden och solsken i blick skall vi strax åka och veckohandla. Försökte bjuda Oskar och Lukas på middag men med dåligt resultat, dock ville båda gärna ha matlåda. Ska jag tolka det som att det är sällskapet som inte duger men maten? Älskade ungar. Jag skulle vilja vara med mina barn så mycket oftare än dom vill vara med mig. Jag tolkar det som om att min medvetna uppfostran att få dom små liven självständiga har lyckats.

1 kommentar:

Anonym sa...

I believe this is one of the such a lot important information
for me. And i'm happy reading your article. However should statement on few general issues, The site taste is wonderful, the articles is actually great : D. Good job, cheers

My web site; Homepage