25 februari 2009

Onsdag


Sov uruselt natten som var. Kan inte förstå varför?! Upp 05, till jobbet. Det verkar som om alla åkt bort på sportlov för hos oss har det blivit lugnt i telefonerna. Kanske de är sjuka i Dalarna eller Jämtlandsfjällen?
Handlade med Oskar efter jobbet (körde honom till och från affären ialla fall) Min 20 åriga son har nu mer mustasch samt en nyinköpt tokgrön kofta (ser ut som polyester men det är en dyr märkeskofta inköpt på Ninves) Synd att jag inte hade kameran med mig. Säga vad man vill om den gossens klädsmak men han har varit extremt klädmedveten sedan hän var en mycket liten pojke. Inget lämnas åt slumpen, fast smaken är ju som baken. Jag tycker ändå att han är cool.

Lukas var med mig hem och ville ha hjälp med att skriva ett personligt brev och CV, vilket han förstås fick.
Maskinerna på Nautilus fick sig en omgång, både vikterna och konditionen. Samt en stunds strech efter det. Kärleken min hade wokat när jag kom hem. Jättegott (och nyttigt)
Är så förtvivlat trött men måste hålla mig vaken för att hämta hem Axel från ishallen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen eller ska jag skriva Anja :-))
En reflektion jag gjort efter att ha läst ditt senaste inlägg - hur i hela friden hinner du allt ?
Saknar dig massor // Lotta