04 februari 2009

Halvlek...


...i arbetsveckan känns det som när onsdagen är gjord. Bara torsdag och fredag kvar. Någon sa att livet är som längst när man är 12 år sen går det bara fortare och fortare. Jo tack, jag märker det!


I går en lista över böcker jag tycker ni ska läsa inna ni dör. Här kommer en lista över filmer jag tycker ni ska hinna med innan ad mortem:
Billy Elliot
Den bästa sommaren (Med Kjell Bergqvist i huvudrollen)
Livet är underbart (Roberto Benigni)
Forrest Gump (Tom Hanks är underbar)
Pearl Harbor (tema Krig och Kärlek)
Frances (från 1983 typ med Jessica Lange i hvudrollen)
Moulin Rouge (antlingen älskar man den eller hatar den)
Pianot (SÅ bra)
Thelma & Louise (girlpower)
Stekta gröna tomater (min lillasysters favvo som även får hänga på min lista)

Helt sjukt men jag kan inte komma på fler nu, jag som tycker så många filmer är bra. Reserverar mig för att listan kan alltså komma att ändras/fyllas på.

Hejhopp på ett tag!

Inga kommentarer: