13 februari 2009

Inflyttningsfest på Erikhällsgatan

Sanna och Robban = Värdparet




Efter en jobbdag i telefonen, januarirapportering och intervjuande var dags att via Willys och blomsterhandlaren åka hem för att äta Nois thaimat, duscha och försöka göra sig fin. Lotta och Christer var så snälla och hämtade upp oss.
Är lite stolt för att jag trots 2 stycken 05 mornar på raken hållt mig vaken till nu. Tanken var att jag INTE skulle äta någoting men kunde inte hålla det. Satan. Föll för nötter och chips (men inte jättemånga) ´

Många människor från mitt förra jobb. Aldrig har jag jobbat på ett ställe med så många fina människor. Jag är så glad jag är för de år jag fick där (och kan i ärlighetens namn ångra att jag gick, men jag kommer aldrig att gå tillbaks eftersom jag i min natur är en människa som går fammåt och inte bakåt)

Här ser ni en av dom med "drickat" i högsta hugg :o)


Missade ju på spåret, försökte luska med Åsorna om vad det var för städer men se det gick INTE. Ni ska väl se reprisen sa Åsa???


SJÄLVKLART gör vi det!


1 kommentar:

Maribella sa...

Ha en underbar alla hjärtans dag!
Kram