08 februari 2009

Söndagkväll = Tv kväll

Mycket god middag dock utan Oskar och Lukas.
Läst tidningar i soffan och just sett Mia och Klara. Jag älskar deras humor men skäms och måste hålla för öronen och blunda mellan varven. Roligt men ändå allvarliga ämnen. I dag Gulletussan som ska prova skära sig i armarna när barnen har "pappi och Sandri" vecka. Hörde dom som sommarpratare på P1 i sommras, mycket bra program. Inte alls så roligt som man kanske hade väntat sig utan ett program som alla unga tjejer i detta land skulle lyssna på. Man (=jag) kände igen sig enormt från tonnårens mödor (glad att man kom igenom det ner eller mindre normal) Mina tonnår tedde sig väl väl i andras ögon, var en av de "populära" men med dålig självkänsla (som alla andra har man förstått nu när man är gammal och klok) Suck, vad skönt att bli äldre...

Nu väntar jag i soffan, nyduschad med mannen brevid på att Martin och Gunvald skall komma förbi. Höga förväntningar när förra veckans Beck var riktigt bra!

I morgon en ny vecka med jobb, pointräkning, träning, körningar och alla hjärtans dag på lördag, de ser jag fram mot!

Inga kommentarer: