16 maj 2011

Slappardag

Vi har en dag på stranden, som Ledin sjöng. Ett par timmar på förmiddagen med Den stygga flickans rackartyg i lurarna på Long Beach helt ensamma!

IMAG0485

Hem och svalkade oss i poolen och sov siesta. Sov dåligt i natt så jag somnade pronto. Maken väckte mig runt 16,30 och frågade om vi inte skulle åka ner på Klong Dao och se solen gå ner och få oss lite massage. Svårt att säga nej till.

Nu hem en vända för att blogga, duscha och klä sig. Middag i SalaDan väntar.

              Snälla låt livet vara så här snällt mot mig jämt!

2 kommentarer:

Lill-Åsa sa...

Vilken jäkla tur med vädret ni har haft. Helt otroligt fint. Det låter som ett väldigt behagligt liv som ni har. Skönt också att Magnus fortsätter jakten på grästjuvarna ;). Jag känner mig lugn att han kommer att få tillbaka det.

Lotta sa...

Livet är extra gott ibland. Vad härligt ni har det, jag förstår att ni njuter av lediga dagar i paradiset.

Vilket fint liv ni lever.

Ha det fortsatt toppen.

Kramkram